Jenifer (Zarknorph)

The Midnight Castle Forum On Delphi

Hosted by Jenifer (Zarknorph)|All FAQs Answered Here!

A forum devoted to the FTP game Midnight Castle. All formats and platforms. Find Friends, learn tips and tricks, read strategy guides, ask for help or just kick back in Fletcher's Tea Room and dodge the odd explosion.

• 2088
    MEMBERS
  • 98637
    POSTS TODAY

Discussions

Ghost no cooldown amulet   Seasonal Events, CCs and Updates

Started Oct-21 by Adriana65; 598 views.
Adriana65

From: Adriana65

Oct-21

Hello MC-lovers/experts.

How/where/when can I get the amulet Ghost No Cooldown ?

Greetings  from Holland

Adriana

EllyV

From: EllyV

Oct-22

hoi Adriana,

toen de amuletten voor het eerst werden aangeboden stond er een icoontje rechts boven in het spel. ik heb ze toen aangeschaft. het was tijdens een van de events. omdat ik ze allemaal heb ga ik er van uit dat ik niet meer kan zien wanneer ze weer worden aangeboden. de ghost cooldown is wel prijzig weet ik nog. ik hoop voor je dat hij gauw weer voorbij komt (het was toen ook een tijdelijk iets)

groetjes, Elly

Myelle01

From: Myelle01

Oct-22

Translation

when the amulets were first offered, there was an icon in the top right corner of the game. I bought them then. it was during one of the events. because I have them all, I assume that I can no longer see when they will be offered again. the ghost cooldown is pricey I remember. I hope for you that he soon comes again (it was then also a temporary thing)

Adriana65

From: Adriana65

Oct-23

Hallo Elly, dank voor je reactie. Ik hoop dat die amulet nog een keer voorbij komt. Lijkt me heerlijk om te gebruiken. Nu duurt het zo lang voor ik de juiste ghost tegenkom.

Groetjes, Adriana

AEGram

From: AEGram

Oct-23

Ik gebruik een online vertaler, dus ik hoop dat het logisch is. Het gezochte amulet werd vorig jaar voor het eerst aangeboden in de herfst. Het is ook beschikbaar geweest voor aankoop winter 2018 en lente 2019. Het spijt me dat het niet is aangeboden tijdens dit herfstevenement.

Translation: I'm using an online translator, so hopefully this will make sense. The amulet you seek was first offered last year in the fall. It has also been available for purchase during the winter 2018 and spring 2019 events. It saddens me that it has not been offered during this event.

In reply toRe: msg 5
KNIMtheTOAD

From: KNIMtheTOAD

Oct-23

Sometimes they offer amulet the last week or so of event to encourage players to buy as players are desperate to complete event. Once you buy Amulet you are able to use it on any further events so if you have funds to do so it is to your advantage.  I play puzzles to earn gems and use them to buy amulets  or use for last minute to open HOP's needed to complete events. Hope this helps you.

don't know how to translate.

TOAD/Otter/MOUSE

misstracy22

From: misstracy22

Oct-23

Soms bieden ze amulet de laatste week van het evenement aan om spelers aan te moedigen om te kopen omdat spelers wanhopig zijn om het evenement te voltooien.  Zodra u Amulet koopt, kunt u het gebruiken voor verdere evenementen, dus als u geld hebt om dit te doen, is het in uw voordeel.  Ik speel puzzels om edelstenen te verdienen en gebruik ze om amuletten te kopen of op het laatste moment om HOP's te openen die nodig zijn om evenementen te voltooien.  Ik hoop dat dit je helpt.

weet niet hoe te vertalen.

hi, not sure if this has worked. Please do let me know if it’s correct.

Tracy

TOAD / Otter / MOUSE