Online Quilting Guild

Hosted by Janet Wickell (janma)|ScrapQuilts.com

Welcome to our free quilting forum, the Online Quilting Guild, where you can share ideas about quilting, swap fabrics and other projects, and chat with quilters worldwide.

  • 6129
    MEMBERS
  • 151785
    MESSAGES
  • 6
    POSTS TODAY

Discussions

Valley of the Sun Quilters   Off-Topic Chat

Started 8/20/15 by KSCarolyn; 1891521 views.
LABFIEND

From: LABFIEND

9/3/19

JulietDeltaOscar (fixin2quilt) said:

I have been sick almost constantly since you left, so I haven't done much on getting boxes ready for you YET.  Be patient with me.

You know there is no hurry, if needed I can come down and help you after you retire!  I got  a bunch at Carolyn's friends house, so there will be no shortage of fabric going to Aunt Margaret's this time.  You need to get well!!

LABFIEND

From: LABFIEND

9/3/19

JulietDeltaOscar (fixin2quilt) said:

Don't know if we will have as much fun as y'all had with Carolyn, but I know we will surely try!  haha

Oh yeah, i am sure we will!  We need to plan the trip after you retire before you move away from Dallas!!

LABFIEND

From: LABFIEND

9/3/19

Judy (DJZMOM) said:

A troll with orange hair...  for Misha perhaps?  You know her love of ORANGE!!!

I will stay on the lookout!!!!  buhaaaaaaa

LABFIEND

From: LABFIEND

9/3/19

Judy (DJZMOM) said:

Maybe I should get Cathy and Patty to help!  

Don't tempt us!!!!

Yeah, but I can still travel after I move!  ha

LABFIEND

From: LABFIEND

9/3/19

JulietDeltaOscar (fixin2quilt) said:

Yeah, but I can still travel after I move!  ha

It will just be farther!  But you will have the time!!sunglasses

nylaagain

From: nylaagain

9/3/19

Having suffered with plantar fasciitis before my feet went numb, I sympathize wholeheartedly. Hurts with every step.

Judy (DJZMOM)

From: Judy (DJZMOM)

9/3/19

Yay YOU!!!  I (we) won't whisper a word!  I'm so glad you are still able to schedule the retreat in hopes of attending.  We can dance have a pre-R jig!!!

Judy (DJZMOM)

From: Judy (DJZMOM)

9/3/19

LABFIEND said...

Hubby still hasn't made comment on anything, course i haven't brought anything into the house!

That sounds like me!  Savers had a 50% off sale for Labor Day and Sunday was a pre-sale for registered customers.  Bought one wool skirt for $3.00 and 3 tops to wear.  Those are still in my trunk too!  LOL

MarciainMD

From: MarciainMD

9/3/19

Have you tried acupuncture?  It is helping me with pain.

TOP